..........V případě zájmu o některý výrobek, mi můžete psát na e-mail: kaca.val@seznam.cz..........

pondělí 20. října 2014

Přesnídávky
Vzhledem k velké spotřebě a finanční úspoře jsem se pustila do přesnídávek pro naše dva jedlíky.
Od bratra jsem dostala domácí bio jablíčka,  přesnídávečka z nich chutná jedna báseň. 



Recept:
1250g ovoce (2/3 jablek a 1/3 ovoce dle vašeho výběru)
250g cukru
0,5 litru vody
1 vanilkový puding (příchuť  lze měnit podle ovoce)

Váha ovoce je již v upraveném a nakrájeném ovoci, které vaříme do měkka v hrnci s vodou a cukrem. Trochu vody si necháme na rozmíchání pudingu. Pak ovoce rozmixujeme do hladka a přidáme puding. Ještě chvíli povaříme. Horké naléváme do skleniček a ještě zavaříme na 80 stupňů 20 minut.

Tak mě to chytlo až jsem nakonec udělala 6 druhů:
 jablíčko, mango, mrkev, hruška, malina, meruňka.
Z jedné várky uděláte 6 - 7 skleniček, podle velikosti. Mě se jich nakonec sešlo 40.

Sama jsem nevěřila jak je to jednoduché. Všem kdo má malé děti doporučuji.

Tak ať se Vám podaří..

Žádné komentáře:

Okomentovat